Voor ons is service erg belangrijk, dus wij doen altijd ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen en zo snel en efficiënt mogelijk te voorzien van advies en reisproducten. Toch kan er onverhoopt iets misgaan. Lees hier wat u dan kunt doen.
Niet tevreden? Neem contact met ons op!
Bent u niet tevreden over een ontvangen product of over onze dienstverlening? Laat het ons zo snel mogelijk weten! Dat kan gemakkelijk door een e-mail te sturen naar
info@dezwerver.nl of even te bellen met +31 (0)50 - 312 69 50. Wij proberen binnen één werkdag en uiterlijk binnen veertien dagen een inhoudelijke reactie te geven en samen met u te zoeken naar een passende oplossing.
U kunt een klacht ook schriftelijk indienen. U ontvangt hiervan een ontvangstbevestiging. Onze definitieve reactie kunt u uiterlijk binnen veertien dagen na het moment van ontvangst verwachten. Voorzie een schriftelijke klacht altijd van uw naam, adres, woonplaats, ordernummer en, indien van toepassing, rekeninggegevens en stuur deze naar:
Reisboekwinkel de Zwerver
Oude Kijk in ’t Jatstraat 43 – 45
9712 EC Groningen
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (
www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (
http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Bestelling (nog) niet ontvangen?
U zit al uren te turen naar een oranje busje of een postbode met een boek-, kaart- of globevormig pakje in de hand, maar hij komt maar niet. Wat is er gebeurd?
Wanneer het door u bestelde artikel op voorraad was en u het op een werkdag voor 17.00 uur had besteld, ontvangt u uw bestelling in de meeste gevallen de volgende dag in huis (zie ook
Voorraad & Levertijden). Toch kan het gebeuren dat uw bestelling later geleverd wordt. Wij zijn voor de aflevering namelijk afhankelijk van PostNL.
Wij raden aan vier dagen (vijf werkdagen voor leveringen naar België) geduld te hebben; meestal wordt de bestelling dan alsnog bezorgd. Heeft u na vier dagen nog altijd niks ontvangen, neem dan contact met ons op. Wij zoeken uit wat er aan de hand kan zijn.
Wij verzoeken u om altijd binnen twee weken na verzending te reageren, wanneer een bestelling niet is ontvangen. Na deze termijn kunnen wij namelijk de bestelling niet nogmaals verzenden.
Prijsverschillen
Alle genoemde prijzen op onze website zijn inclusief btw. Soms kan het gebeuren dat u een boek ontvangt met verschillende prijzen. Dan is bijvoorbeeld de voorgedrukte prijs op het artikel anders dan de prijs op het prijslabel. Vaak komt zo’n boek uit Duitsland. Veel Duitstalige uitgevers drukken de prijs in euro’s namelijk voor op een boek of op een kaart. Deze prijs is meestal lager dan onze prijs. Dit prijsverschil wordt voornamelijk veroorzaakt door transportkosten en verschillen in btw. U betaalt altijd de prijs op het prijslabel; dit is ook de prijs die op onze website staat.
Heeft u een valse mail ontvangen (phishing)?
Heeft u een mail ontvangen waarvan u de inhoud en/of afzender niet vertrouwd? Dan heeft u waarschijnlijk te maken met phishing. Grote kans dat deze mail niet door Reisboekwinkel de Zwerver, DHL of PostNL is verzonden maar door internetcriminelen. Kijk wat u kunt doen op de website van DHL of de website van postnl.